sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Vielä täällä ollaan!

Heipsun!

Uskokaa tai älkää olen viellä täällä! :D Mun blogi päivittely on ollu hieman heikon puoleista… Mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan, eikös? Kiirettä on siis pitänyt ihan kunnolla. Kirjotin kyllä tossa pari viikkoa sitten pitkän postauksen, mutta se poistu ennen ku kerkesin julkaseen.  Voisin nyt vähän kertoo mitä oon tässä viimesinä viikkoina puuhastellu.

Lentopallo:

Jos ei ollu tarpeeks uusia asioita ni laitetaan sekaan vielä uus urheilu laij eli lentopallo. :D Treenit alko pari viikkoa ennen ku koulu ja try outtien kautta nimettiin Varsity, Junior Varsity ja JV 2 joukkueet. Omaksi yllätyksekseni pääsin varsityyn. Treenit meillä on maanantaisin ja keskiviikkosin ja sitte tiistaisin ja torstaisin on pelit. Lentopallo on ollu ihan uskomattoman hauskaa ja se on ollu tosi hyvä tapa saada uusia kavereita. Elikkäs suosittelen muille vaihtareille, että liitytte johonki joukkueeseen tai klubiin, koska sieltä on paljon helpompi saada kavereita.

Koulu:

Koulu alko tossa about kuukausi sitten. Meijän koulu on aikas pieni ja siellä on vajaat 300 oppilasta. (usein tuntuu kyllä pienemmältä…) Eka viikko oli todella hämmentävä ku kaikki meni niin nopeesti ja koko ajan tapahtu jotain. Oon niin kiitollinen, että mulla on sisko samassa koulussa, että se pysty mua vähän neuvoo ja että en ollu ihan uunona. Myös se, että lentis alko vähän enne koulua ja sieltä sain kavereita autto että oli edes joitain tuttuja naamoja käytävillä. Ekalla viikolla mulla oli suuria ongelmia mun kaapin avaamisessa, koska siihen on sellanen rullattava lukko ja se ei suostunu yhteistyöhön. Nyt oon kyllä oppinu senkin avaamaan, mutta siellä saattaa olla muutama oppilas jotka tietää mun yhdistelmän koska jouduin pyytään aikas paljon apua. :D Mun tunnit on aikas helppoja, koska suurin osa on valinnaisia. Läksyjä mulla ei oo juuri koskaan ja kaikista aineista on tällä hetkellä A. Koulussa meillä on neljän minuutin välkät joten ei oo kauheesti aikaa millekkään muulle ku opiskelulle ja heti koulun jälkeen mulla on treenit tai peli, joten päivät on aika kiireisiä.

Valokuvaus tunnilla :D
Sky camp:

Afs:n post arrival orientation… Viikonloppu jollon kaikki Pacific cascades alueen vaihtarit ja niitten perheet kerääntyy yhteen ja puhuu asioista ja tekee kaikkee kivaa. Mulla oli ihan uskomattoman hauskaa ja tutustuin aivan mahtaviin ihmisiin. Oisin toivonu, että leiri ois ollu vähän pitempi kun yhen yön, mutta on ihan ukomatonta kuinka noin lyhyessä ajassa voi saada niin hyviä ystäviä.

Itävalta, Saksa, Saksa, Suomi <3













Homecoming:

Tällä viikolla meijän koulussa oli homecomin week. Joka päivä oli joku teema jonka mukaan piti pukeutua ja sitten käytävät oli koristeltu ja musiikki soi välkillä. Perjantaina oli homcomin game jonka mejän koulu voitti 44-6. Woohoo! Eilen illalla oli sitten tanssiaiset, jotka ei ollu mitkään ihan ihmeelliset. Kaikki oli pukeutunu tosi nätisti ja osalla pojista oli niitten cowboy hatut päässä. :D Porukkaa ei ollu mitenkään ihan hirveesti ja tapahtuma muistutti mua vähän discosta muuten paitsi vaatetus oli hienompi ja siellä oli dj. Hauskaa kyllä oli ja tuli tanssittua ihan tarpeeks.

Kaikkee muuta on tapahtunu ja voisin kirjottaa noistakin vaikka kuinka paljon lisää, mutta aika on rajallinen. Kaikki on hyvin täällä toisella puolella palloa ja toivottavasti myös siellä. Vähän mä oon kipeenä, mutta ei se suurempaa. Täällä on aika lailla tullu arki eikä mitään ihmeellisempää oo kai tiedossa. Toivottavasti tuun kirjotteleen vähän useemmin ku tälläi kuuden viikon välein… XD Vielä muutama kuva tällain loppuun. :D










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti