tiistai 12. elokuuta 2014

Kohta mennään!

Heii!

Viimeistä kertaa kirjottelen täältä Suomen maaperältä ja saa nähä mistä sitten seuraavan kerran musta kuulette. Tänään vietin vikaa päivää Suomessa ja huomenna aamulla 5.30 pitäis löytää lentokentälle. Laukut on pakattu ja painoahan niihin on kertynyt ihan kiitettävästi, mutta kuitenkin on ihan sallitavan rajan puolella (onneks!). Mukaan on siis tulossa yksi iso ruumaan menevä laukku ja yksi pieni käsitavaramatkalaukku + käsilaukku ja kameralaukku.

   Nyt voisin sanoa muutaman sanan läksiäisistä. Elikkäs tossa reilu viikko sitten pidin läksiäiset yhdessä ihanan ystäväni Marin kanssa. Oli super ihana nähä vielä kaikkia kavereita, vaikka pitikin sittenn sanoo heippa kokonaiseks vuodeks. Näytettiin meijän leipomis taitoja ja tehtiin kakku USA:n lipulla. Pyysin kaikkia mun kavereita kirjottaan jotain kivaa mulle sellaseen lappuun jonka pakkasin mukaankin. En voinu pidätellä itkua kun luin niitä ihania juttuja joita mun kaverit mulle kirjotti. <3



 
 Rakas joukkue! <3
 

   Viime maanantaina kävin lentokentällä sanoon vikan heipan Marille. Oli tosi hassua seistä siinä kentällä ja miettiä, että hei reilun viikon päästä mä oon ite tässä ihan samassa tilanteessa. Matkalla kotiin tuli sellanen fiilis, että enhän mä oo lähössä mihinkään vaan se on Mari jonka matkasta tässä ollaan puhuttu koko aika. No mutta tässä vikan viikon aikana on tullu ihan selväks ittelle, että kyllä mä nyt oon lähössä.
   Mun kaverit piti vielä mulle eilen yllätysjuhlat. Oli tosi ihana päästä näkeen kaikkia rakkaita ihmisiä vielä kerran. Sain lahjaksi charmin liitettäväks mun kaulakoruun. Oon kyllä todella onnekas, ku mulla on niin ihania kavereita!

Ja sitten pakkaamiseen! Niikun tossa aikasemmin jos kerroinki niin mukaan on tulossa yksi iso ja yksi pieni matkalaukku. Ostin uudet laukut tätä reissua varten. Valinnassa päädyin Rimowan Salsa Air sarjaan. Se on super kevyt ja kuulemma kestävä ja ulkonäöltä niin kiva, kun matkalaukku voi olla. Pakkasin kaikki vaatteet mahdollisimman litteästi ja totesin tämän tavan ainakin hyvin toimivaksi. Vaatteita on noin 10kg ja toinen 10kg on kaikkea muuta kengistä meikkeihin. Olin yllättynyt kuinka helppo oli valita mitä ottaa mukaan. Vaikka yritin ottaa mahdollisimman vähän vaatteita niin silti musta tuntuu, että mulla on ihan hirveästi kaikkea. Oon kyllä ihan varma, että oon unohtanu jotain tärkeetä...


Tässä on mun tärkeimmät käsimatkatavarat. 


Tänään on ollu eka päivä kun on oikeesti jännittäny. Nyt tajuu sen, että oikeesti lähtee eikä vaan puhu asiasta. Oon kyllä niin innoissani näkemässä mun uuden kodin ja host perheen ettei mitään rajaa! Elikkäs seuraavan kerran kirjottelen jostain päin maailmaa matkalla kohti uutta ja tuntematonta.

Päiviä lähtöön: 0
xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti