maanantai 4. elokuuta 2014

Heippa!

Tää kesä on menny niin nopeesti! En oikeesti tajua, että 9 päivän päästä mun kone nousee Helsinki-Vantaalta kohti Seattlea ( via Lontoo)! Vaikka kesä on mennyt nopeesti niin oonhan mä vaikka mitä tässä kerennyt tekeenkin ja vielä on hirveesti tekemistä edessä! :) Sitä on tullu käytyä Turussa Ruisrockissa vähän jammailemassa,  Ahvenanmaalla veneilemässä ja leikkimässä turistia Tukholmassa. Perheen ja kavereitten kanssa oon viettänyt paljon aikaa kun ei niitä taas sitten vuoteen nää, vaikka eihän sitä yhteistä aikaa voi varastoon kerätä. Host perheen kanssa on tullut juteltua jonkin verran, mutta aikaeron takia se on ollut hieman haastavaa. Kerran oon niitten kanssa onnistunu skypettäänki pikaisesti.


Bastillen keikka oli kyllä ehdottomasti mun lemppari Ruisrockissa!

Ei David Guettakaan ollut huono. :D

Ella, Mari ja minä festari tunnelmissa. :)



Miksi en tehnyt tätä aikaisemmin? Tää oli nyt ehkä päällimäisin kysymys/ajatus mun mielessä tässä hetki sitten. Hoitamatta oli vielä tuberkuloositesti, todistus, henkilökortti ja joku lääkärikäynti josta ei pahemmin ollut mitään tietoa…Ja tohon päälle vielä monen monta pientä juttua! Tuli hirvee stressi kun mietin, että miten saan noi lääkäri hommat hoidettuu. Aattelin, että noissa lusunnoissa menee aikaa ja että enhän mä saa lääkäri aikoja niin nopeesti. No otin asian hoitaakseni ja sain poliisilta ajan seuraavalle päivälle ja lääkäriltä sitä seuraavalle. Nyt on henkilökortti tulossa ja lääkärin lausunto tuberkuloosista kädessä, sekä sen epämääräsen lääkäri käynnin asiat hoidettuna. Mitä opinkaan tästä? Älä jätä asioita viime tippaan, jos voit hoitaa ne aikasemmin. Mutta opin myös, että ei tarvii stressata turhasta, että kyllä ne asiat hoituu. :D

Meikäläinen Ahvenanmaan pikavisiitillä. :D
   Yhtä kysymystä multa on kysytty todella paljon nyt tässä kesän aikana. Ja se nimittäin on "Jännittääkö?". Suoraan sanottuna mua ei jännitä yhtään…ainakaan vielä… :D Se voi johtua siitä, että en oo vieläkään oikein tajunnu, että lähen pois ihan kokonaiseks vuodeks. Oon unelmoinu vaihdosta niin pitkään, että tuntuu ihan epärealistiselta kun lähtö vihdoin lähestyy. Tuntuu siltä kun olisin lähdössä muutaman viikon lomalle ( ilman omaa perhettä tosin). Oon ollut niin innoissani tulevasta vuodesta, että en oo varmaan muusta puhunukkaan. Äiti tossa sanoo, että ala jo katteleen vähän vaatteita mitä otat mukaan ja mä vaan aattelen, että joo joo tässähän on vielä aikaa. No nyt kun aattelen ni eihän tässä sitä aikaa mitenkää liikaa ole. :D

Söpö kisu jäi oikein poseeraamaan mulle. :) Tui!

Käytiin ottamassa Marille muutama kuva!


 Tiistaina otettiin Ellan ja Marin kanssa suunnaksi Tallinna ja siellä vietettiin päivä. Kuvailtiin vanhassakaupungissa ja kierreltiin kauppoja Viru keskuksessa. Kaupoissa oli vaikka mitä kivaa ja vielä alennuksessa, mutta mitään ei oikeen viittinyt ostaa. Sama juttu on nyt ollu tässä koko kesän oikeestaan. Ei voi ostaa mitää ellei sitä välttämättä tarvii tai oo ihan sellanen must juttu jonka ottaa mukaan. Oon kyllä alkanu miettin, että miten ihmeessä mä saan kaiken tarvittavan mahtuun kun noita vaateita tuolla kaapissa näkyy olevan ihan kiitettävästi.

Tässä vielä hieman kuvia Tallinna päivältä. (Osa on myös Suomessa samana iltana)






Kamsut jää Suomeen odotteleen :(

Ella, Mari, Julia ja Minä


Suomitytöt lähtee isoon ja pelottavaan jenkkilään :D


Lähtöön on tosiaan vaan 9 päivää ja en malta pysyä pöksyissäni! :D Nyt alkaa pakkailu ja vikojen heippojen sanominen. Läksiäisistä kirjottelen piakoin! (toivottavasti ainakin)


xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti